| English | Malay |


(IKUT CONTOH YANG DISEDIAKAN)

Langkah 1

Pilih kategori


Langkah 2
Pilih barang yang anda inginkan


 Langkah 3
Klik 'click here for details' di sebelah gambar barang untuk mengetahui maklumat lanjut tentang barang tersebut
 
Langkah 4
Mesej/emel kepada saya untuk pengesahan barang yang anda inginkan

Contoh:





Langkah 5
Buat pembayaran ke dalam akaun Maybank saya dan maklumkan kepada saya melalui emel/mesej (Saya akan membalas emel lebih cepat daripada mesej)

No. akaun Maybank: 114084504546 (Rahimah bt Mohammed)


Anda mempunyai 3 cara untuk memaklumkan kepada saya, sama ada melalui Gmail atau Yahoo Mail! atau mesej kepada saya


Emel kepada saya melalui Gmail bersama butiran berikut:



ATAU


Yahoo! Mail bersama butiran yang sama:

ATAU

Hantar mesej kepada saya (HP) : 017-4859895 (bersama butiran yang sama juga)

Emel/mesej yang anda hantar perlu dilengkapi maklumat berikut:

*Jumlah harga yang telah anda bayar termasuk harga pos
*Kod barang tersebut
*Anda telah bayar pada ...
*Alamat anda      

PENTING: Sila ambil perhatian. Maklumat yang tidak lengkap boleh menjejaskan penghantaran barang yang ditempah.                  

Anda boleh mengetahui harga pos melalui Maklumat Pos


Langkah 6
Barang sampai ke rumah anda :D